EOTD - Babylove


Vandaag weer een EOTD. Mijn inspiratie hiervoor is een harembroek van H&M waar ook de tealblauwe kleur in voorkomt.

Ik ben zoals altijd begonnen met oogschaduwbasis, daarna heb ik NYX Pearl mania in Sky pink aangebracht op mijn ooglid. Daanra heb ik MNY's tealblauwe oogschaduw (637) aangebracht in de crease en dit goed naar boven gebracht, ook in mijn outer-v zit wat van deze kleur. Vervolgens heb ik Bring me frosted cake van catrice aangebracht onder mijn wenkbrauw.
Als finishing-touch heb ik aan de buitenkant onder mijn oog ook de tealblauw aangebracht en aan de binnenkant en Sky pink.
Met een winged eyeliner en oogpotlood op mijn waterlijn heb ik mijn ogen omrand en daarna alles afgemaakt met mascara.

Durf jij voor zo'n opvallende look te gaan?

Liefs, Sanne

1 opmerking:

Laat je ook een berichtje achter?