EOTD - Dirty moon



Zowel Essence als Catrice hebben de afgelopen maanden wat leuke veranderingen ondergaan. Een van die leuke veranderingen zijn de oogschaduws. Essence heeft nu 'baked' eyeshadow, de Colour & Shine eyeshadow in 6 prachtige kleuren. Catrice heeft een grote metamorfose ondergaan en heeft meteen alle oogschaduw vernieuwd.
Toen ik laatst in de kruidvat stond, kon ik me niet inhouden. Ik moest wat kopen van al dit moois, zeker als echte oogschaduw-freak. Voor deze look gebruikte ik drie van de Colour & Shine eyeshadows van Essence en één nieuwe oogschaduw van Catrice.
Gebruikte producten:
Ooglid - Essence 02 Stage Beauty
Crease (Goed omhoog blenden!) - Catrice 120 My Souvenir From Moon
Crease - Essence 05 Pretty Rockin'
Wenkbrauwbot - Essence 06 Bling Bling
Onder het oog - Catrice 120 My Souvenir From Moon
Waterlijn - MNY 010
Wimpers - Maybelline The Falsies Black Drama

Ben jij meer van de kleurtjes, of hou je van een nude look zoals deze? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je ook een berichtje achter?