Nagellakstash 27 januari 2011


Het moest er een keer van komen. Ik heb een aantal van mijn nagellakjes weggedaan, naar mijn zusje. Mijn collectie was aardig uit haar voegen gegroeid en dus was het tijd om er met de bezem doorheen te gaan!
Ik heb alle nagellakjes van La Femme Beauty weggedaan, evenals een aantal nagellakjes van onbekende merkjes die ik nooit gebruik.



Ook heb ik een schoonmaak gehouden in mijn nagellakkastje. Zoals jullie zien is deze een stuk leger! Ik wil hier alleen nog de nagellak neerzetten waar ik er genoeg van heb of van de duurdere merken. Dat vind ik er mooi uitzien, een stuk minder rommelig! Sinds een tijdje ben ik verslaafd geraakt aan China Glaze, een prachtik nagellakmerk met zoveel variatie. Steeds als er weer een nieuwe collectie uitkomt loop ik te kwijlen over mijn toetsenbord en vaak kan ik het niet laten om toch een lakje te bestellen.
In het bakje achter de losse nagellakflesjes bewaar ik al mijn nagelspulletjes zoals steentjes en fimo. Ook heb ik hier al mijn base en topcoats staan zodat ik deze makkelijk kan vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je ook een berichtje achter?