Meet ma Homie: Tumblr

Nice to meet you!

Tumblr is een plaats waar je kunt bloggen. Niet bloggen zoals op blogspot. Ja, dat kan wel, maar er wordt vooral veel gereblogged.
Een hele tijd geleden zocht ik inspirerende foto's en kwam ik toevallig op Tumblr. Onwijs veel foto's, vooral fashionfoto's zijn erg in trek. Ik heb lang rondgekeken en dacht: Hmm, misschien is dit iets voor mij. Ik schrijf praktisch niks op Tumblr, ik blog en reblog voornamelijk foto's die ik zelf mooi of interessant vind. Voor mij is het een soort van digitale prullenbak voor al mijn inspirerende foto's en teksten.
Maar dat niet alleen, want ik heb gemerkt dat mijn smaak ook andermans smaak kan zijn. Zo worden mijn posts weer regelmatig reblogged door medebloggers en heb ik zelfs al een aantal followers die mijn blog in de gaten houden. Doe ik toch nog iets goed op deze wereld, haha.

Nieuwschierig geworden?
Mijn tumblr Stillsanne is klaar op gechecked, reblogged en followed te worden!

2 opmerkingen:

  1. Mooie blog heb je :-)

    Ik ben sinds kort zelf een beautyblog :-) 1 september begonnen hihi :-)

    -x- Ilja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bedankt! heb net even gekeken en jij hebt ook een leuke blog hoor! Veeeeeeel updates al, dat moet er bij mij nog een beetje inkomen.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat je ook een berichtje achter?