MNY Blush #301


Afgelopen zondag was er hier koopzondag en uiteraard was ook ik weer van de partij. Ik kocht onder andere deze blush van MNY in #301. Ik blijf het jammer vinden dat ze de producten geen leuke namen hebben gegeven.
Anyway, het gaat nu om het product! MNY heeft mooie verpakkingen, maar ik vind ze vrij kinderlijk ogen. Ook vind ik het doosje voor een blush vrij klein, ik heb liever een groot doosje.


Op de foto zie je het misschien niet zo goed, maar de blush heeft toch echt gouden mini-glittertjes in zich. Ik vind dit mooi, vooral in de zomer valt dit mooi op. Pas er wel voor op dat je geen discobal wordt, gebruik niet al te veel!


 Over het pigment heb ik weinig te klagen, deze is goed. Hij geeft ook zeker niet teveel af wanneer je erover heen gaat met je kwast. Ik ben echt gek op deze peachy glowy kleur!

Word jij ook warm van deze blush? Voor €2,99 ligt hij bij Etos op je te wachten!

1 opmerking:

Laat je ook een berichtje achter?