NOTD - Pink Stardust



Nadat ik gisteren thuiskwam met 180 Hot Or Not? van Catrice wilde ik hem meteen uitproberen. Wat een supervette roze kleur is dat! Droogt vrij snel, zoals gewend van Catrice. Prima lak dus en voor €2,49 is-ie van jou!
Een paar dagen daarvoor was ik al thuisgekomen met 3 lakjes van Pieces. Die ze EIN-DE-LIJK hier hadden. Een van die lakjes was Stardust. Een blanke lak met zilveren sterretjes. Ik hoopte eigenlijk op heel veel sterretjes toen ik met het kwaste over mijn roze nageltje ging. Helaas. Het was ook te mooi om waard te zijn. Niks, noppes, nada, alleen blanke lak. Ik zocht de sterren op mijn kwastje en veegde net zo lang tot er een sterretje op mijn nagel belandde. Wat een gedoe. Uiteindelijk hebben 4 sterren mijn nageltjes gehaald. De rest heeft pech, obviously.
Voor mij geen aanrader dus, Stardust. Mocht je toch helemaal hotel de botel zijn van deze sterretjes? Voor €2,95 kan je hem halen bij Pieces.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je ook een berichtje achter?