Nagellakstash 25 november 2010


Gisteren, 25 november 2010 kwam ik alwéér thuis met nagellak. Mijn kast was al een keer vol, waarna ik besloot een hoop 'losse' potjes (lees:waarvan ik er maar 1 van dat merkje heb) in mijn ladekast te zetten. Dit keer kon ik er niet meer omheen. Hij zit vol. Er past niets meer bij. Een mooi moment om eens even te tellen hoeveel ik er nou eigenlijk heb. En dat waren er *tromgeroffel* 142! Damn, de laatste keer dat ik ze telde waren het er 119, heb dus goed mn best gedaan sinds oktober...
Maar mijn liefde is nog lang niet over. Iedere dag weer kwijl ik over mn laptop heen als ik weer eens in een webshop zit met prachtige China Glaze lakjes en steeds bij de Douglas sta ik weer met een WIC lakje in mijn handen. Nee, deze liefde blijft!

2 opmerkingen:

  1. wauw wat veel en wat een prachtig kastje ding om ze in op te bergen
    waar heb je die vandaan? ;$ ben er zelf al tijden naar op zoek (a)

    BeantwoordenVerwijderen

Laat je ook een berichtje achter?