LA colors Glittering Starlet



Een tijdje geleden kocht ik via Boozyshop het Glittering Starlet palette in Jean. Nadat ik hiermee mezelf had opgemaakt en vervolgens mijn moeder voor een feestje, was ik om. Hier wilde ik meer van, maar dan met leuke kleurtjes!
Een paar weken later bestelde ik daarom het palette in Claudette, een lekker kleurrijk palette.
Vandaag swatches en een review van deze 2 palettes!
De Glittering Starlet palettes komen met 2 sponsapplicators, erg onhandig en gaan bij mij regelrecht in de prullenbak. Wel zit er in het midden een spiegeltje, maar persoonlijk vind ik dit niet fijn werken. Het doosje ziet er leuk uit, je kan zien welke kleuren erin zitten (handig!) en er zit een soort holografische sticker in wat past bij de inhoud van het palette.
Het eerste palette wat ik had was dus Jean. Ik had in die tijd weinig neutrale kleuren, maar Sanne zou Sanne niet zijn als het niet opvallend was. En dat is Jean wel met de grove glitters die erin zitten! Perfect voor een feestje.
De swatches die ik heb gemaakt zijn droog en zonder basis gemaakt. Zoals je ziet weinig pigment.. Maar, met oogschaduwbasis ging er een wereld voor dit palette open. Ik had namelijk geen problemen met de pigmentatie toen ik een look wilde maken met dit palette, dan zijn de kleuren prachtig. Wat ik wel jammer vind is dat er veel kleuren hetzelfde zijn in dit palette, er had van mij wat meer variatie in mogen zitten.



Ik was dus enthausiast en kocht een opvallender palette, Claudette it was! Waarvan de vierde kleur van boven echt vreselijk mooi is, een soort goud. Er zitten 3 roodtinten in dit palette, wat ik persoonlijk jammer vind. Ik gebruik vrij weinig rood namelijk. Wel is de pigmentatie van dit palette zonder basis al erg goed zoals je ziet.

Ik hou van opvallende looks, ook overdag. Ik kan me voorstellen dat niet iedereen dit durft, chunky glitters in een look voor overdag. Ga je veel uit? Dan is dit palette misschien toch wat voor jou! Het geeft net dat beetje extra aan je look.

Benieuwd naar de Glittering Starlet palettes? Je kunt ze o.a. krijgen bij Boozyshop voor € 3,38, wat ik persoonlijk geen geld vind!

Heb jij ervaring met LA Colors?

Liefs, Sanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je ook een berichtje achter?