Essence Crackle Nagellak



Helemaal blij was ik toen ik net las dat Essence uitkomt met een LE van de inmiddels beroemde crackling nagellak. Helaas werd mijn happyness al snel de kop ingedrukt, want wat las ik onderaan. "...komt waarschijnlijk niet naar Nederland." Balen!
Gelukkig woon ik niet ver van de Duitse grens en verkopen ze in de supermarkt waar we altijd boodschappen doen ook Essence. Ik ga binnenkort dus maar een keertje mee boodschappen doen om te kijken of ik er eentje kan bemachtigen.
Opvallend is overigens dat de lakjes in Duitsland 1,69 gaan kosten en in andere landen ongeveer 2,50.

4 opmerkingen:

  1. Omg Op zo'n collectie zat ik al lang te wachten en nu komt die niet naar nederland? :o
    Dat is balen :'(
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oneerlijk, maar om nu op m'n fietsje naar Duitsland te gaan voor nagellak, dat gaat zelfs mij iets te ver ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Komen ze echt niet naar Nederland? Ik zat er al op te wachten, de namen + vakjes staan namelijk wel in het schap, maar ze bleven maar leeg... Balen.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat je ook een berichtje achter?