Hello Kitty Nail Art


Vanmiddag toen ik thuis kwam zag ik mijn bestelling van MardyMakeUpShop op de mat liggen. Gauw openmaken dus want ik had een aantal leuke dingetjes besteld, zoals roze glitters. Hierover later meer...
Ik had namelijk ook hele leuke Hello Kitty Fimo besteld! Ik ben normaal helemaal niet zo van Hello Kitty, maar deze móest ik gewoon hebben. Ook heb ik een carrousel met halve pareltjes in verschillende maten gekocht.
Ik besloot meteen aan de slag te gaan met mijn nieuwe freubelspul. Niet zonder slag of stoot overigens. *Ik stoot 100x mijn nagels aan álles als ik mijn nagels lak en moet vervolgens weer overnieuw beginnen.*


De roze kleur is Cotton Candy van Diamond Cosmetics, de witte is van Barry M. De tip heb ik gemaakt door over mijn droge! (Thanks to Seche Vite voor het snelle drogen) nagels plakband te plakken en de tip open te laten en vervolgens de rest in te kleuren.
Ik vond 1 Hello Kitty op iedere hand genoeg en plaatste deze eerst op mijn ringvingers. Daarna heb ik de verschillende maten pareltjes geplakt, 2 op iedere vinger, op mijn duim een randje met middelgrote en kleine pareltjes om en om.

Zouden jullie zoiets dragen?

Liefs, Sanne

5 opmerkingen:

Laat je ook een berichtje achter?