Pupa Very Vintage Blush Trio


Vandaag bij de DA kon ik me niet inhouden en heb ik dan eindelijk iets van Pupa gekocht. Kijk nou, dat schattige doosje van de Very Vintage collectie! Ik moest hem gewoon hebben.




Eyecandy! Een clean, rond en knalroze doosje met een klein en simpel Pupa logo erop. Het doosje is makkelijk open te maken en aan de binnenkant zit een spiegeltje, altijd leuk. 


Toen ik het doosje op mijn spiegel wilde zetten (Ja, staat gewoon zo cute!) Hoorde ik er nog wat in zitten. Verrek, een kwastje. En nog lekker zacht ook. Ik bewaar zulke spulletjes wel altijd, maar gebruik ze eigenlijk nooit. Zeker voor mensen die producten graag meenemen is dit handig, het kwastje werkt namelijk wel goed.

Kunstlicht

Daglicht

Over de pigmentatie ben ik erg te spreken, de swatches zijn met een keer vegen over iedere kleur gemaakt. Ik ben vergeten op een swatch van alle kleuren samengeblend te maken. Ik verzeker jullie, de pigmentatie is top. Voorzichtig aanbrengen is geboden.

Pupa is o.a. verkrijgbaar bij DA. De Very Vintage blush trio kost €22,-. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je ook een berichtje achter?