NOTD - Fruitsorbet


Soms, als ik uitgebreid de tijd heb, ga ik eens even goed zitten om van mijn nagels leuke kunstwerkjes te maken. Alweer een tijd geleden heb ik deze leuke fruitfimo binnengekregen. Ik had hier inmiddels al wat creaties mee gemaakt, maar nooit foto's van gemaakt.



Toch vond ik deze wel een plaatsje op mijn blog verdiend hebben, het gaf me een instant zomergevoel! Ik heb hiervoor mijn nagels eerst gelakt met Meet me at Coral Island van Catrice, vervolgens de matte topcoat van catrice hieroverheen gedaan. Om je look niet te druk te maken kun je natuurlijk variƫren met de hoeveelheid fimo die je op je nagels plakt.




 Ik raad wel aan een goede nagellijm te pakken en de fimo goed op je nagels te drukken. Ik gebruik Jet Dry Nail Glue van Broadway Nails.  Zorg er hierbij voor dat de fimo geen randjes heeft niet van je nagels af staan. De fimo breekt namelijk nog wel eens als je slaapt en het is zonde om 's morgens wakker te worden met een afgekloven nagelcreatie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je ook een berichtje achter?