NOTD - Iron Shield


Duizend maal sorry voor de bekladderde nagelriemen! Ik lak vaak mijn nagels in de avond en laat restjes zitten, om ze er de volgende dag tijden de les af te pulken. Heel slecht, I know.


Op naar waar het om draait. Ik vond deze NOTD echt zo ontzettend mooi en kreeg er ook heel veel leuke reacties op. Het heeft iets chiques, maar toch is het ook een beetje rock 'n roll. 



Ik ben natuurlijk begonnen met een basecoat. Vervolgend heb ik mijn nagels zwart gelakt met 05 Berlin Story uit de LE van Essence. Met de imageplate M57 van Konad en het zilveren Jip en Janneke lakje van Hema heb ik vervolgens de ruitjes gemaakt.
Even laten drogen en de matte topcoat van catrice erover en klaar is Sanne!


Het viel me trouwens op hoe mooi het Hema lakje zijn werk doet als stempellakje. Echt ontzettend veel pigment, ondanks dat het een glitterig lakje is. Well done Hema!

6 opmerkingen:

  1. Super mooie nagellak! En ik zag je reactie bij Pinky Polish over Blue Brother's van catrice. Als je op zoek bent ze verkopen die kleur op dit blog:
    http://nailpolishfashion.blogspot.com/2011/04/ik-heb-een-voorjaarsschoonmaak-gedaan.html
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke NOTD! Zoiets heb ik weleens eerder gezien op een blog, maar nooit met deze kleurencombinatie. Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat je ook een berichtje achter?